יום שישי, 4 בינואר 2013

קידום בגוגל

מה זה קידום בגוגל? כאשר מישהו משתמש בביטוי קידום בגוגל הכוונה היא פרסום של אתר באינדקס של גוגל על ידי העלאתו לעמוד ראשון בשיטות קידום מסורתיות ומתקדמות. זה כולל בניית לינקים, פתיחת בלוגים, אופטומיזציה של האתר למנועי החיפוש,
שימוש בתכנים איכותיים ודחיקת המתחרים למטה על ידי פרסום תכנים באותם המקומות שהמתחרים מפרסמים תכנים משלהם באינטרנט.

למה גוגל כל כך מיוחד? גוגל נחשב למיוחד מאד מכיוון שבישראל מעל 90% מהציבור שגולש באינטרנט ומחפש מידע באינטרנט משתמש בגוגל למציאת המידע והשירותים אותם הם מחפשים ולא באמצעי אחר. כדי שהעסק שלכם ינצל בצורה מלאה את הסטטיסטיקה הזו עליכם להיות בעלי אתר אינטרנט מקודם בגוגל. לעוד בנושא קידום אתרים אורגני לחצו כאן.

למה לא לפרסם בטלויזיה או בעיתון? אתם בוודאי שיכולים לפרסם בטלוויזיה או בעיתון שם תקבלו חשיפה מלאה למוצר שלכם או לחנות שלכם אבל זה יעלה לכם הון תועפות. קידום בגוגל (לאתר אינטרנט קיים) ואופטומיזציה של האתר יעלה לכם רק 500ש"ח לחודש לכל ביטוי מקודם. יש גם חברות קידום אתרים שמציעות חבילות עוד יותר זולות - זיכרו לבקש המלצות!

כמה זה עולה? רוב חברות הקידום יתמחרו את השירותים שלהן ב2000ש"ח לחודש לא כולל מע"מ לקידום 5 מונחים או ביטויים. זה יכלול מגוון שירותים נוספים שמגיעים יחד בחבילה (שירותי אקסטרה) כמו כתיבת תוכן שיווקי, אחזקת אתר, עמוד פייסבוק או פרסום ממומן בעלות נמוכה מהרגיל. יש חברות שלוקחות פחות ויש חברות שלוקחות הרבה יותר. כמו שנאמר קודם אל תשכחו לבקש המלצות - עניין זה הוא קריטי.

מה עם בניית האתר? כאשר בונים חשוב מאד לבנות אותו נכון כדי שיהיה יותר מוכן לקידום אורגני. רוצים לקבל המלצה חמה על חברת בניית אתרים מובילה? המשך קריאה

מומלצים על ידי מנהל הבלוג