סרטוני תדמית

כדי להגיע אל הלקוחות הנכונים בזמן הנכון, כדי ליצור את האימפקט הרצוי על הלקוחות ולהניע אותם לפעולה הנכונה, עלינו לבצע עבודת מיתוג יעילה, מקיפה, מקצועית ואפקטיבית בכל אספקט אפשרי. בעידן בו הפרסומות מציפות את הצרכנים מכל נקודה שהיא, בעידן בו מסרים שיווקיים עוברים ויוצרים שינוי רק אם חוללו תדהמה, הלם ו התפעלות יוצאים דופן, בעידן בו הצרכנים מפתחים מערכת יחסים עם המוצרים השונים, בעלי עסקים צריכים להשקיע את כל מרצם על מנת ליצור קשר בלתי אמצעי עם הלקוחות הרלוונטיים להם.

עבודת מיתוג העסק אינה עניין של מה בכך. היא כוללת התייחסות לדומיין שנבחר לחברה ומציאת דומיין חלופי במידה והרלוונטי נמצא לא אטרקטיבי דיו. יצירת סרטוני תדמית יכולה לשאת כל עסק ולהביאו לרמת הצלחה שתגרוף איתה לא מעט לקוחות חדשים, וכל זאת בתנאי שאכן בוצעה עבודת מיתוג איכותית, מקצועית, יסודית ובלתי מתפשרת. סרטוני תדמית איכותיים מצליחים לרכז את כל המסרים הרצויים לתוף סרטון וידאו אחד, כך שהמסר הממוקד אינו אלא פעולת שיווק רבת עוצמה – הפוגעת בדיוק במקומות הרצויים.

היתרונות הרבים של סרטוני תדמית המיוצרים על ידי חברות מקצועיות הופכים כל סרטון לאמצעי מינוף לחברה המפרסמת. סרטוני תדמית איכותיים נמצאו כמשפיעים על דפוסי התנהגות ועל הרגלי צריכה, על דעות ורגשות ביחס לערכים שונים. סרטון תדמית איכותי במקרה הזה, יצליח למקד כמה שיותר מסרים רלוונטיים וליצור הזדהות גדולה בקרב קהל היעד – כך שהמסר השיווקי יעבור תוך שניות ספורות.

בעולם של שיווק מהיר ותזזיתי, סרטוני תדמית צריכים להציע מסרים קליטים, איכותיים, ממקודים ורלוונטיים, ולכן כל סרטון צריך להיבחן על חדות המסר שהוא מעביר ועל המקצועיות בה המסר מועבר לצופה. כדי ליצור סרטוני תדמית איכותיים ומובנים, קליטים וברורים, על החברה המכינה את הסרטון להכיר היטב את המוצר אותו היא משווקת. 

כדי ליצור סרטוני תדמית מעולים ברמה גבוהה, תכנון נכון של הקמפיין השיווקי הינו צעד הכרחי, ותכנון זה כולל ניתוח של מאפייני המוצר או החברה, מיפוי של המסרים שהיא מעוניינת להעביר, הערכים עליהם פעילותה מתבססת, מיקוד של קהל היעד הרלוונטי, ורק לאחר מכן – בחינה של אפיקי השיווק המתאימים והנכונים חברה ולמוצר, הגדרת המטרה המדויקת בפרסום, קביעת יעד אליו יש להגיע ועיצוב התדמית הרצויה. כמו כן, קביעת התדמית הרצויה ביצירת סרטוני תדמית כדאי שתתבצע בשיתוף החברה המפרסמת, כך שהתדמית הסופית שתועבר בסרטון תהיה המדויקת לה ציפו בחברה. כדי ללמוד עוד על הפקה מקצועית של סרטון תדמית לחץ כאן.

מומלצים על ידי מנהל הבלוג